fredag, oktober 30, 2009

Ej, det er Ikke godt for min fodboldkarriere.....

Vores brasilianske træner har meddelt vores hold, at han stopper som vores træner og dermed også sit job i Fremad Valby. Vores gode træner! Og vi må ikke glemme, at han da også ser godt ud.

Nu er det mindre motiverende at gå til træning hos Fremad Valby. Jeg har i år, efter vores tur til Brasilien, haft mine overvejelser om at stoppe på holdet. Delvis for at prøve et nyt hold, delvis fordi jeg føler at jeg ikke kan passe min træning regelmæssigt for at blive en bedre spiller.
Men jeg holdt ud, fordi vi havde en rigtig god træner. Ham ville jeg trænes af, ham bliver vi inspirerede af og ham holder vi af.

Men nu forlader han os. Vi skal have en ny træner.
Jeg ved simpelthen bare ikke om jeg har lyst til at fortsætte - men måske kan jeg selvfølgelig prøve i de næste måneder, mens vi er inde i vintersæsonen og ser, hvordan det går.

Men jeg er ikke glad. Men jeg er glad på hans vegne. Det luner på, at han er på vej til et andet sted, stadig som træner, men til et større hold.

Men jeg har haft mine gode minder med ham. Jeg har lært meget af ham, i den tid, han har været min træner. Med ham har vi blandt andet været i Brasilien på en fodboldlejr, rykket op til Københavnsserien og haft sjove og lærerige fodboldtræning.

Ingen kommentarer: