søndag, oktober 11, 2009

Min egen grønne hjørne

Vi har så mange ideer og tanker omkring vores lejlighed, og da det hele koster, kan det hele ikke gøres over én gang.
Vi har derfor igennem de seneste måneder lavet lidt efter lidt, men her i weekenden har vi brugt lidt tid på at lave om i vores spisestue.

Jeg har malet mit eget hjørne med noget grønt, og nu er det færdigt. Jeg kan endelig vise det frem, og synes selv det er blevet rigtig flot.
Samtidigt har vi købt to ekstra reoler til vores store reol, så nu ser det ikke så slem ud som det gjorde før. Vi havde en reol med alt for mange ting i, men nu har det hjulpet med de to ekstra reoler. Nu ligger tingene lidt spredt.
Vi har pakket nogen ting, og lagt dem i loftet, så nu ligger der kun en kasse i stuen, og det er nærmest kun malegrej, da vi ikke er helt færdig, så dem lader vi stående indtil vi er helt færdige.


Det er faktisk hyggeligt at lave om i sin egen lejlighed. Vi har så mange ideer og ønsker, så det kommer lidt efter lidt. Det næste bliver nok, at vi skal have billeder og rammer hængt op i hele lejligheden, så væggene ikke ser så kedelige ud.

1 kommentar:

Torsten sagde ...

Jeg må altså snart komme forbi og se hvor fint I bor.