fredag, oktober 16, 2009

Ny projekt: Løb igen

Op på hesten igen, sådan har jeg tænkt på siden jeg kom hjem fra Asien. Men sådan ikke gjort noget ved det i praksis, indtil i morges. Nu måtte det være. NU, havde je bestemt mig.

Det gik ikke længere, at jeg fortsætter min ferie her i København. Jeg vil jo gerne i bedre form, og havde jo trænet flot i sommers, inden jeg skulle til Asien, og syntes at det var lidt synd, hvis jeg lod det synke i dybet.
Jeg tog derfor træningstøjet og skoene på. Gik udenfor og kunne se, at der var regnvejr, men gennemføre alligevel min løbetur på ca. 2,4 km. Det var jeg meget glad for.
Nu skal jeg fortsætte min nye løbeprojekt, og vil gerne kunne løbe ca. 5 km indenfor de par måneder for at være klar til forårets kvindeløb.

SÅDAN. Jeg ved at jeg kan, og jeg vil det. Jeg skal bare gøre det uanset hvad vejret viser de næste måneder. Det bliver hårdt, men jeg ved at jeg bliver glad for det, i hvert fald.

Ingen kommentarer: