onsdag, oktober 07, 2009

Hverdag igen

Siden jeg kom hjem fra den mindre Asien-tur, har det været hverdag med det hele igen. Fra dag nr. 1, skulle jeg bare indhente det forsømte, og kan nu på en arbejdsdag nr. 5 konstatere, at det er hårdt at vende tilbage til et arbejde efter 5 uger. Jeg følger nu heldigvis godt med, hvad der er sket på arbejdet. Men det sker alligevel en del, og det er noget nyt, som kommer mere her på bloggen efterhånden.

Oktober bliver nok en måned, hvor jeg har noget forskelligt at se til, men det kan kun blive godt, med det andet arbejde hos Absalon. Jeg skal arbejde der 5 gange, så det bliver nogen dejlige ekstra penge. Jeg vil være bedre til at træne, måske ikke så meget til fodbold træning, men alt andet som løb eller cykling skulle jeg gerne kunne passe. Jeg vil ellers gerne have været til fodbold noget mere, men pga. arbejde og meget andet, som rammer de træningsdage, har jeg måttet prioritere lidt her, efter OL og så er vi på vej til vintersæsonen, så det gør egentlig ikke så meget. Jeg overvejer samtidigt en klubskrifte, men ved det ikke endnu. Jeg er usikker.

Og så er der min computer. Vi er ikke på talefod, ikke sådan rigtigt. Den fungerer ikke optimalt. Jeg vil derfor gerne have en ny, sådan en smart en, på kun 13´1 eller sådan noget. Men tror det ender med en med 15. Jeg ved det faktisk ikke. Jeg ønsker mig bare en superfed computer med pink eller grøn farve.

Står I med en masse penge og ikke ved, hvad de skal bruges til, kontakt bare mig og giv mig dem, så får I pigen her meget lykkelig med en smart computer de næste mange måneder!!

Ingen kommentarer: