torsdag, november 04, 2010

Abercrombie & Fitch

Tænk at man kan glemme noget så betydningsfuldt! Jeg har i et par år set frem til at butikken Abercrombie & Fitch skulle komme til København. Og da jeg ikke troede det, blev der offentliggjort at butikken skulle åbnes i dag klokken 10 på Strøget. Jeg blev sur over at jeg skulle arbejde og lagde et par ideer om jeg skulle sygemelde mig på arbejde eller bytte vagt med en af kollegerne men droppede det da tiden ikke var til det og så skete der en masse ting i mellemtiden, at jeg rent faktisk glemte det.

Og jeg har så så dårlig samvittighed over det. Jeg ville så gerne komme på åbeningsdag. Men det ville skæbnen åbnebart ikke. Jeg har derfor ændret lidt i min fredagsplaner i morgen. Butikken kalder på mig nemlig først, og alt andet må vente. Jeg glæder mig helt viiildt til at se butikken - og det er ikke bare tøj. Det er en livsstil! Jeg elsker duften fra butikken, butikkens atmosfære, deres fede tøj og navnet! Jeg har købt mine A & F tøj fra USA, og nu kan jeg endelig bare gå til Strøget for at være i butikken, bare i 10 minutter.. Men ja, jeg bliver måske en del fattigere i den kommende tid?

Men jeg skal også passe på at ikke komme forbi A & F for meget, for så bliverdet ikke specielt, som det plejer at være, når jeg tænker eller snakker om det eller være i USA. Det er netop også det fede ved A & F, at det er så sjældent. Butikkerne findes i USA, og i London. Nu i København.

                                                                    Abercrombie & Fitch i New York, 5 th Avenue

Ingen kommentarer: