tirsdag, november 02, 2010

Afspændingsmiddel....

Selv om man er 28, og har boet hjemmefra i næsten 10 år, sker det stadig at jeg kan være uforstående for hvad rengøringsmidler er eller hvordan de ser ud (eller hvad de kan bruges til...)

Da jeg var på vej hjem, skrev Mette om jeg ikke kunne handle ind til et par ting, heriblandt afspændingsmiddel. Jeg skrev straks tilbage, at jeg ikke lige vidste hvad det var for nogen middel, jeg skal tage med hjem. I det øjeblik, jeg sendte beskeden til Mette, vidste jeg at hun ville grine når hun læste beskeden. For det var lige mig.
Mig, der ikke ved hvad for nogle rengøringsmidler, der skal bruges til bestemte gøremål.

Mens jeg var i Rema, besluttede jeg mig for at se på reolerne om jeg kunne finde en - og yups, ja jeg fandt den. Men var faktisk usikker på om det var den rigtige vare men tog chancen. Og det skulle vise sig senere at det var den rigtige . gudskelov for det!

Men hvad rager det mig, rengøringsmidlerne hedder....  Var det ikke for Mette, havde jeg kun en eller to rengøringsmidler liggende. Mette synes at det er forfærdeligt, at jeg har det sådan. Men jeg overlevede da fint, indtil jeg mødte hende, ik?

Lige nu håber jeg, at jeg ikke var den eneste som ikke vidste med det samme, hvad afspændingsmiddel var for noget. Please.

9 kommentarer:

S I M O N E J U L I E sagde ...

Jeg aner ikke hvad det er - men jeg har en svag fornemmelse alligevel. Jeg ville nu bare aldrig komme i tanke om at det rengøringsmiddel kunne anvendes til noget!

Julie H sagde ...

Nej! Hvad fanden kan man bruge afspændingsmiddel til?? :D Jeg indrømmer gerne at jeg elsker at gøre ren, men denne middel... Ja... Aner ikke hvad den er :)

Camilla Ordell sagde ...

Du er ikke ene om det - så hvad er det? :-)

Anonym sagde ...

Altså nu er det det ikke et rengørnings midel.. Det er til opmaskemaskinen.. Den lyste at den mangle;-)

holy7mbk sagde ...

hahaha, du er ikke den eneste.

Unknown sagde ...

haha - griner! dem der ikke har opvaskemaskine ved hvad det er - det er unødvendig viden før man har en ;)

Christina sagde ...

Maiken, jeg HAR en opvaskemaskine og alligevel ved jeg ikke hvad det er.. he he..

Til resten: Afspændingsmiddel er noget, man putter i en opvaskemaskine for at... tja, det ved jeg faktisk ikke..

Bianca sagde ...

Jeg ejer ikke en opvaskmaskien men jeg ved hvad det er.. :P Men nej jeg er slet ikke en rengøringvanid.

Anonym sagde ...

Bare roligt du er IKKE alene om det :) Jeg ved faktisk ikke hvad den er for noget.


/Doug