søndag, november 21, 2010

Når det er søndag, ærgrer jeg altid mig over at ugen er gået så hurtigt og at jeg ikke har fået min afslapningstid. Det fik jeg også brokket mig over for min veninde i går, da vi sad på Baresso og hyggesnakkede.
Nu har jeg næsten bestemt mig for at jeg laver en aftale med min sofa næste søndag med dyne, tændte lys, nemt mad og TV/computer, uden at der er planer om at lave dit eller dat.

Det er en evighed siden jeg har nusset for mig selv en hel dag, uden at der absulot skal ske noget - lidt ligesom at pleje sine tømmermænd, bare uden tømmermænd og med bedre humør.

Men jeg glæder mig godt nok til næste uge, men IKKE til i morgen. Skal nemlig møde op kl. 7 - og jeg frygter at jeg kommer for sent, for det gør jeg helt sikkert.
I morgen venter det mig Harry Potter 7 del 1, sammen med 24 andre fra Absalon, en masse arbejde, sunde mad, forhåbentlig volleyball, fest & hygge lørdag. Jæs!

Ingen kommentarer: