lørdag, november 06, 2010

Så er det lige om lidt, lufthavnen kalder på mig og Mikkel. Det er i aften, vi er i Bologna og møder Mads. Først skal vi lige lande i Milano, og tager med tog til Bologna. Mads henter os i stationen, og guider os rundt de næste par dage.

Jeg glæder mig rigtig meget til at se Mads igen, og se dén by han bor i øjeblikket pga. sit studie og får en fornemmelse af, hvad han går rundt og oplever. Jeg har hørt at Bologna skulle være en rigtig skøn by, så jeg har noget at se frem til.

Når det er gået nogle dage, rejser jeg og Mikkel videre. Vi skal til Zurich, for at overvære EM i futsal og der kommer rigtig mange døve. Deriblandt ca. 10 danskere, hvor vi skal bo med nogle af dem. Det bliver bestemt en fed oplevelse, og det fede er, at kvindeholdet er med i EM. Det er et rigtigt hold, som lige nu befinder sig i Winterthur (ca. 20 km fra Zurich, og der hvor EM foregår). De har første kamp i aften, og jeg er vildt spændt på, hvordan det går.
Jeg går glip af deres tre kampe, men når at se kampen mod Rusland på onsdag. Rusland er et rigtigt stærkt hold og har vundet EM sidste gang, mener jeg, men Danmark har vundet over dem, men kom bare ikke videre fra puljen. Derfor er det lidt specielt at netop kampem mod Rusland er vigtig og spændende, for det bliver en kamp, man nyder og ikke glemmer.

Det bliver en herlig uge! Fuldt med oplevelser, godt selskab, nye byer, italiensk mad, ny land, fodbold og fester. Yay.
Pas godt på Danmark imens...

Ingen kommentarer: