onsdag, november 24, 2010

Så overlevede jeg dagen, lang dag på arbejde og bagefter lidt volleball træning, og jeg nåede hjem lige til Desperate Housewives! det var et spændende afsnit i dag, og kan ikke vente til næste gang. Og blev pænt irriteret over at der ikke var dagens mand, men om den engelske kongelige forlovelse...  GRR!

Nå, til de positive ting: Jeg fik endelig trænet lidt, og fik mig taget sammen og snakkede med min leder om mit ønske om at tage orlov fra arbejde, og fik da positive respons, men det skulle ikke være hende som afgør dette, så hun undersøger mine muligheder.. *HÅBE, HÅBE*

Og så har jeg sjovt nok set/mødt nogen, jeg kender i denne uge. I mandags så jeg M på Nørrebro, men nåede ikke at vinke. I går så jeg B på Nørrebro, igen ja. I dag så jeg E ved Forum. Faktisk hyggeligt, og det er egentlig ikke tit, jeg støder på nogen, lige pludselig eller helt tilfældet. Mon jeg støder på nogen i morgen?

Ingen kommentarer: