torsdag, november 25, 2010

Georgien... Hvorfor dog det?

Blev lidt inspireret af Mads, og tjekkede ind i min blogger for at tjekke om hvilket land, der følger med i min blog, og mon ikke det kom et par overraskelser frem. Jeg har kun set på denne her uge, og kan se at Danmark, Italien, USA, Georgien, Sverige, Tyskland, m.fl. følger med i min blog, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvem fra Sverige, Tyskland, USA eller for den sags skyld Georgien, der følger med i min blog?

Faktisk lidt sjovt at se på min blogs status, trafikkilder, hvem der har tilmeldt sig som faste læsere, hvor mange læsere jeg har pr. dag/uge/måned´, osv...

2 kommentarer:

Sofie Heilmann sagde ...

Jeg ved hvem fra USA der følger med i din blog.. MIG!! :D

christina sagde ...

:) Rart at vide, hvem der læser med fra USA. Var ikke helt sikker, for det kunne være dig, Marie eller Lotte der var på ferie.