fredag, februar 18, 2011

En almindelig torsdag, men dog alligevel ikke...

Lige kommet hjem fra Nørrebros Bryghus, og ja det blev åhenbart til 2½ store øller med 9,2 % alkohol i, men det føles som om jeg har drukket mere, da dem jeg drak med, hældte en del i min glas!
Og så har jeg ferie...! Ja, det er længe ventet, og det er ikke almindelig ferie, men den ferie jeg har bestilt så nu skal jeg bare bruge min fredag til alverdens mange ting inden jeg skal afsted til Slokaviet.

Og så skulle det absolut frem at jeg er en skidegod pædagog da vi drak - og det var de dejligt at høre, men alligevel var det sjovt at høre på to fulde piger der holdt en næsten prædiken om hvor god en pædagog jeg var. Så ja, en af de interessante emner, der blev taget op i Nørrebros Bryghus her til aften! Og nu hvor jeg er hjemme igen, griner Mette ad at jeg er småfuld...  Ja, en torsdag aften men det er sgu starten af min ferie, ja..

Men nu må vi se om jeg kommer tidligt op i morgen til træning, og lige nu tvivler jeg stærkt på det, desværre men var op og træne i morges, så det er okay, ik?

Ingen kommentarer: