tirsdag, februar 15, 2011

Ugens forløb...

Arbejde, tandlæge, veksle penge, DSB, Baresso + hyggesnak med veninde, middag med dejlige Mette, Absalon, pakke, kysse Mette og gøre afgang mod Slovakiet. Det er mine planer for de næste 4 dage, og jeg glæder mig.

Winterdeaflympics i Skovakiet er blevet aflyst - det blev offentliggjort i fredags. En uge før Deaflympics åbning, og det er alt, alt for dårligt. Jeg tænker især på alle sportsudøvere, som har trænet og forberedt sig i månedsvis på at komme til Winterdeaflympics og deltage i forskellige turneringer. Men det bliver ikke til noget. Men de kommer alligevel til Slovakiet, for hvad ellers kunne de gøre.
Det bliver ikke lige dén uge, vi forventer - men det skal nok blive en fed uge alligevel. Da jeg fik den triste nyhed at vide, var min første tanke at jeg bliver hjemme og dropper turen, da jeg ikke regner med at stå på ski og 8 dage virker for meget, uden at jeg står på ski og der bliver jo ingen spændende ishockey-kampe, curling og danske Bruno i aktion. Men jeg kommer alligevel afsted, og ser turen som en afslappet ferie i stedet. I stedet for at det bliver ved poolen eller stranden, er det ved bjergene og iskoldt deroppe. Jeg tager min bærbare med, en masse bøger og vil i morgen finde ud af hvad man kan lave i byen Poprad, imens alle andre står på ski. Jeg tager nok et par kælketure, evt. andre spændende ski-aktiviteter og der bliver nok også et par ture til svømmehallen. Hvem ved, at jeg måske alligevel står på ski en dag, men det ved jeg, når jeg er dér.

5 kommentarer:

Emilie Mahler sagde ...

Ja, alt for dårligt! Men du skal nok få en super tur der, selvom det går ikke som planlagt.

God tur. Og næste gang er det mig der undersøger dine tænder ;)

Anonym sagde ...

Go' tur og håber ikke, det var en dyr date med Hr. tandlæge ;)

Christina sagde ...

Emilie tak og ja, måske er det dig som tjekker mine tænder engang, men regner med at det først bliver om 5-6 år, når du lige skal overstå HF først også og det går ligesom ikke at jeg venter 6 år med at gå til tandlæge igen. Tandlægerne elsker jo, når man går til dem en gang årligt (eller mere).

Og tak, Kristina. Håber heller ikke det bliver så dyrt, men tror ikke at daten bliver SÅ billig.

Torsten sagde ...

Måske noget med vinterspa og wellness?

christina sagde ...

Torsten - ja, sikkert også wellness og spa.. Kunne være rigtig lækkert og selvforkælelse :)