fredag, februar 11, 2011

Så er det weekend igen, og jeg er på farten igen. I dag venter der mig en gæst i eftermiddag, så skal jeg til Glostrup til en middag, hvor vi så smutter til Absalon. De andre skal hygge sig, mens jeg selvfølgelig skal arbejde. Jeg oplever efterhånden at de andre spørger om jeg aldrig holder fri fra Absalon. De kan jo ikke vide, at når jeg ikke arbejder på Absalon, laver jeg tit alt andet.

I morgen tager jeg og Mette afsted til Odense, hvor min veninde holder en 30 årsfest. Det er en evighed siden sidst jeg var i Odense, så det bliver altid hyggeligt at komme forbi den by, jeg boede sidst i. Det er også lang, lang siden sidst jeg havde set venindens familie og de fleste venner, så det bliver bestemt en nice fest.

Kom endelig forbi Absalon i aften - og hilser på! :)

1 kommentar:

Emilie Mahler sagde ...

Det gør jeg helt bestemt når jeg er i Kbh ;) Har aldrig set stedet før. Pinligt!