torsdag, oktober 19, 2006

Familien Jensen

Jeg har lige set TV2´s "Familien Jensen" - ny sæson. Et år er gået siden sidst, familien var med i tvét. Imens jeg sad og betragtede familien, kom jeg til at tænke på, at hele Danmark følger med den families hverdag.

Det er ganske en almindelig familie, vi ser, men alligevel har de sagt ja til at hele Danmark kan følge med familiens hverdag, både godt og dårligt. Familien består af ægteparret Søren og Winnie, der sammen har tre sønner - Stig, Jan og Simon.
Stig har Jette, og de skal i denne sæson gifte sig og planlægger nu brylluppet. Jan er gift med Dorthe, der ikke er begejstret for Jans arbejdstider og hans trang til så meget fodbold. Simon bor alene og bliver pustet meget om af Winnie. Alle drengene arbejder i Sørens cykel butik.

Jeg tror aldrig, jeg ville kunne sige ja til at deltage i sådan noget. For det første, så er jeg døv og alle "kender alle", så jeg vil ikke få et privatliv, hvis jeg kommer i tvét på den måde. For det andet, så er jeg også en privat person, der ikke ser nogen grund til, jeg kan dele min hverdag med alle danskere.

Til jer bloggere; Vil I sige ja til at deltage i et sådan program om jer og jeres families hverdag, hvis I bliver spurgt? Hele Danmark vil kunne følge med jer.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg så også selv lige det program., og nej jeg ville ikke selv sige ja tak til vær deltage. jeg kan se på tv2's hjemmeside, de søger flere familier til flere forskellige programmer som skal laves over et par år. synes fedt nogle gider, for jeg synes det er spændende, men jeg ville nok aldrig selv. kun de der "forældre forfra" måske, hvor der kun handler om en gang.

Anonym sagde ...

Mai, synes også det er fedt at der er nogen der vil deltage i sådan nogen program.. Men mig? Nope :)
Og jeg har skrevet et nyt indlæg, men den kommer på før denne her "Fam. Jensen", underligt, så du må tage et kig på den ;)

Lizelotte sagde ...

Never ever!! Bloggen er rigeligt for mig - der kan jeg dele det, jeg har lyst til, med dem, der vil læse med. Og så er det det...

Gider i øvrigt heller ikke se sådan noget ... hvad rager deres liv mig?

Anonym sagde ...

Lotte.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg ser programmet. Tror det var fordi jeg havde set programmet sidste år, og ville følge med. Noget så typisk ved mig :)

Lommen sagde ...

@Lizelotte: Strengt taget ku' man så osse spørge, hvad i alverden fremmede bloggeres liv rager én, men sjovt nok læser jeg gladeligt og på daglig basis en cirka 5-10 blogs om andre menneskers almindelige liv - og føler mig det meste af tiden både underholdt og udfordret (på den gode måde). Hvorimod de dér tv-programmer... Aj, mand! Gider bare ikke se det! Overhovedet.

Anonym sagde ...

Heller ikke her.
Prøv at tænk den der udsendelse, der hedder Årgang 0, hvor familier går offenlig på deres børns vegne. De små hovedpersoner i årgang 0 har jo ikke selv valgt at blive fulgt af hele Danmarks befolkning.
Tankevækkende ...

Anonym sagde ...

At deltage i et af den type progammer ville jeg aldrig gøre! Hvad rager mit liv resten af Danmark? Desuden vil jeg aldrig kunne være normal med et kamera efter mig, mon der er nogen der kan det?
Den type reality programmer gider jeg heller ikke spilde mit liv på at se, men vil andre gerne se det, så er det da fint for mig. Jeg laver helt sikkert også noget andre synes er dybt godnat.

Lizelotte sagde ...

Forskellen på at være på kamera og på bloggen er også lige den - at før jeg trykker "publish" - så trækker jeg vejret dybt og tænker mig om.

Enhver der kender mig, ved at DET gør jeg ikke NØDVENDIGVIS hver gang jeg åbner munden og taler...

Anonym sagde ...

Jeg ville heller ikke udstille mig selv og min familie sådan. Men det er i øvrigt fedt at se et program om nogle ganske almindelige mennesker, i stedet for kun om de kendte. Eller semi-kendte om man vil...

Men jeg ville ikek gøre det, det skal man være gjort af et særligt stof for at gøre. Tror jeg.

yanmaneee sagde ...

supreme new york
curry 6 shoes
yeezys
michael kors handbags
michael kors handbags
yeezy boost 350 v2
yeezy 700
balenciaga
coach outlet online
jordan shoes

thafeb sagde ...

plus d'astuces utiles répliques de sacs de créateurs bon marché essayez ce site Web https://www .dolabuy.co VOTREURL.com répliques de sacs de créateurs en gros

Unknown sagde ...

click to investigate Dolabuy Valentino try this replica designer bags Look At This replica designer bags wholesale