lørdag, oktober 14, 2006

Indlæg fra Mette

Nu synes jeg, det var på tide at skrive lidt også her på bloggeren, da jeg synes at jeg måske skulle til at give mig til kende lidt nu ;-)

Christina og jeg var igår til en kvinde messe sammen med vores veninder. Det var ikke den vilde store messe, men det var hyggeligt. Der kom rigtig mange kvinder til messen, og nogen enkelte havde taget deres mænd med - stakkels mændene, der måtte gå rundt og se på alle det kvindelige halløj! De skulle helt sikkert med for at slæbe på alle de ting, deres koner/kærester har købt ved messen.
Da vi kom hjem fra messen, kunne vi mærke i vores ben, at vi havde gået meget rundt og i laaaang tid.

Idag var vi på Fields og gå rundt og kigge i butikkerne til vores ben ikke kunne mere. Ømheden fra igår har sørme sat sine spor. Så vi tog i biffen, og havde det vildt sjovt.

Vi skal bare hygge os rigtig nu hvor Christina har ferie.. Det gælder jo om at få så meget med, inden vi bliver "halv adskilte" igen fra hinanden.

Så er der ikke mere for den 25 øre!
/Mette

Ingen kommentarer: