tirsdag, oktober 10, 2006

Ros til mig selv

Jeg fik det dårligt i formiddags, lige før jeg skulle hjem til Odense igen. Det føltes så forkert.

Men da jeg kom hjem, gik jeg i gang med at overføre alle billederne og filerne fra den gamle PC til den nye barbære - så nu er det gjort! Nu er den gamle PC klar til at komme ud af lejligheden og få sig en ny adresse. Jeg vaskede endda også tøj og lagde det sammen. Jeg så en film, da jeg spiste aftensmad.

Nu har jeg det meget bedre, og er klar til en ny dag i morgen - forhåbentlig står det på en rengøring i lejligheden. Den trænger sgu til at blive gjort rent.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Måske et aldelse forsinke tømmermænd? Og tak for sidst :)

Anonym sagde ...

Doug, selv tak for sidst :) Og kan skuffe dig med, at jeg næsten ikke drak i lørdags. Det var mere, at jeg slet ikke havde lyst til at tage hjem.