onsdag, oktober 04, 2006

Ringe motivation..

Jeg har ikke den optimale motivation til semiariet mere som jeg troede, jeg havde efter sommerferien. For mange fridage og løse skoletimer/opgaver siden skolestart gav mig mindre og mindre motivation til at lave mine skolearbejde ordentligt. Jeg er faktisk ikke bagud i læsning, og har læst alt, hvad jeg skulle, indtil videre. Men det var ikke med den indsats, jeg havde håbet på og dn energi,jeg havde fået i løbet af sommeren.

Jeg dukker utroligt nok altid op til alle undervisningstimer - bortset fra idræt de sidste tre gange - og har styr på lektierne, kalenderen, hvornår der er foredrag, hvornår der er gruppearbejde, hvem jeg er i grupper med, osv osv. Men det er IKKE med den optimale motivation og indsats. Nu håber jeg, det kommer lidt efter lidt, og så rigtig komme i gang med en ny motivation efter efterårsferien!

Og nu kan I vel gætte, at jeg har weekend og skal først i seminariet igen næste tirsdag kl. 12 - ret luksus! 6 dage til, jeg igen skal dernede, så jeg nyder bare de mange fridage - IGEN! *G*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Altså Christina, det er ren luxus, jeg ville ønske det var mig!
Nogen gange må man så kæmpe for aå motivationen. Men du kan da se en ende på seminariet nu, huk der har aldrig været kortere tid tilbage end der er nu:-)
Men god laaang weekend.
FAR

Lizelotte sagde ...

Ja tænk på, at målet er ved at nærme sig... :-)

Du skal nok klare dig flot - du plejer jo at kunne tage dig sammen til at give det en ordentlig skalle når det er nødvendigt. ;-)

Anonym sagde ...

Far og Lotte, skal nok få motivationen igen engang, men synes bare det er så ærgerligt at jeg ikke har den nu, vil faktisk gøre det så godt i dette semester ligesom i foråret, men nu får vi se :) Og I kan tro, at enden er ved at være der! Underligt, men godt.