mandag, oktober 02, 2006

Dansk Røde Kors indsamling

i går, der så flot indsamlede i alt næsten 23 millioner kroner. Og jeg er en af dem, der gik med bøssen, ringede på døren og fik pengene ned i bøssen. Det var et godt resultat og en god eftermiddag!
Solen skinnede, så der var ikke mange der var hjemme. Men dem, der var hjemme og åbnede døren gav et bidrag til bøssen. Det var dejligt at opleve. Det største bidrag, bøssen fik i går, var 100 kr og endda to huse i træk.

Jeg var glad for at gøre den gode gerining og vil bestemt gøre det igen - om så det er at gå rundt for Røde Kors eller andet.

7 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Hey Christina - fint du var ude og samle ind også! Hvad gjorde du - havde du en seddel med eller hvad?

Anonym sagde ...

Jeg følges med Mette :) Jeg spurgte om hun ikke også ville være med, så vi også fik os en dag sammen. Men det var ikke så slemt, for jeg viste bare bøssen og så ville de alle sammen støtte til og give pengene.

Anonym sagde ...

Hej Christina
Godt gået. Hvor var det? I Odense?
Godt der er nogen som jer, jeg er desværre ikke selv en af dem. Men forhåbenligt gør jeg så noget "andet godt".
FAR

Anonym sagde ...

Far, det var i Roskilde. Jeg gad ikke at gå rundt i Odense :) Jeg synes at Røde Kors er godt og arbejder for en god sag, så det støtter jeg gerne. Vi alle gør et eller andet godt, men det er bare forskelligt hvad og hvordan vi gør det.

Anonym sagde ...

Det er bare super godt det du gjorde... :-) jeg får selv lyst til at gøre det samme næste gang der er en indsamling.

Lizelotte sagde ...

Tjah din far gi'r mig fri fra husarbejdet i flere timer, så jeg kan samle ind ... det er jo stort af ham :-)

Nåja, når du følges med Mette kan hun jo svare på evt. kommentarer. Jeg oplevede at LANGT de fleste meget gerne ville give - det var dejligt!

Anonym sagde ...

Camilla, Du kan sagtens melde dig til indsamlingen til næste år, hvis du har lyst :) Man kan også gøre meget andet, hvis man ikke lige vil gå med bøssen og samle penge.

Lotte, oplevede også mange smilende mennesker der hellere end gerne gav bidrag til indsamlingen, og det var bare så godt at opleve det.