tirsdag, november 10, 2009

Læse, læse og læse...

det har ikke været særligt meget, jeg har læst i år, men på den seneste tid har jeg bare haft lyst til at læse og hvis jeg ikke har et arbejde at passe samt alle andre ting, tror jeg gerne jeg kunne finde på at læse det meste af tiden.. i hvert fald bare i øjeblikket.

Jeg har på kort tid læst vampyr-sagaen, om den spændende og mystiske kærlighed mellem Bella og vampyren Edward. Nu er det kommet en person til. Varulven Jacob. Edaward og Jacob er negge meget tiltrækkende på deres måder.
Hvad er bøger til, hvis der ikke skal være trekantsdrama i en scienefictions historie.

Jeg er nået til den tredje del af historien, og i fredags udkom den sidste del. Jeg bliver derfor snart færdig med historien. På en måde er det mærkeligt, for jeg synes at det er så spændende og anderledes. Det ligner mig heller ikke at læse ivrigt om vampyrer!

den første del er udkommet på film, og den anden del kommer snart i biografen. Så jeg skal snart i gang med de visuelle dele. Og nyde Edward, Jacob og Bella i aktion.

Ingen kommentarer: