søndag, november 29, 2009

relaxing sunday.....

Jeg har bare holdt mig indendørs og været mig selv sammen med hende der skønne hele dagen. Vi har også holdt lidt 1.adventsdag med gaver og hygge med serie-kiggeri hele eftermiddagen. Jeg har nemlig været død hele dagen, som om jeg har tømmermænd, selv om jeg ikke drak i går, men jeg har også været ude hele dagen. Først ude og levere telefonbøger sammen med 4 andre, så skyndte jeg mig hjem og gjorde mig i stand til at komme til ungdomsklubben, for der var en julefrokost som skulle overståes, og et arbejde på 10,5 timer senere kunne jeg komme hjem kl. 04.24 i nat med nogen helt smadrede fødder!

Derfor er det vigtigt med en hviledag med INGEN planer... Kun hjemlig hygge med tv, mad udfra, adventslys og hende der skønne.....


Men jeg har haft en dejlig weeekend trods alt... :) Jeg gjorde det omsider. Jeg har fået håret afbleget igen efter et par års pause. Så nu ser jeg sådan ud, men billeder er taget med uden voks, så det tæller ligesom ikke helt.
Jeg er meget glad for det ´nye´ frisure, og føler mig mere frisk og lys i denne her mørke tid.



Forsat en god søndag. Jeg går nok død i sengen lige om lidt....

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Det klæder dig!

Anonym sagde ...

jeps, ser flot ud!
FAR