søndag, november 08, 2009

Sidder nu foran computeren og spekulerer på den kommende uge. Jeg skal på arbejde igen i morgen, og glæder mig til en ny uge hvor jeg forhåbentlig ikke rammes af så megen træthed som jeg følte denne uge.

Jeg blev hjemme fra arbejde onsdag og torsdag, og brugte næsten hele ugen på at holde mig selv oppe, og kunne formå at lave nogle ting, som teaterforestillingen og enkelte ture. Jeg valgte at aflyse en tur til Jylland, for det ville være mig en for lang tur.
Men har da til gæld nået at læse en masse - er kommet til 3éren af Twilight-sagaen - og kan bestemt snart være færdige med den, så jeg følger resten af Danmark snart, for 4éren udkom nemlig ud i butikkerne i fredags, så helt bagud er jeg nu ikke.

I dag har jeg været ude med hende der skønne en lille tur i Østerbro og spiste frokost på et hyggeligt sted, og bagefter spadsere en lille tur i Fælledparken. Det var ikke et helt super vejr til at jeg ville tage billeder. Jeg havde ellers planlagt at lave min egen fotosession, men det må blive en anden god gang.

Ingen kommentarer: