søndag, maj 23, 2010

dagen derpå...

På arbejde i dag regnede jeg ud, at jeg ikke har haft en ´fri´ lørdag hvor der ikke er nogen planer eller jeg lavede ingenting, når jeg skulle på arbejde om søndagen, siden jeg blev ansat oktober 2008. Jeg vil tro, at det er rigtigt.
Jeg arbejder "kun" hver 4. søndag, men alligevel dukker jeg altid træt op på arbejde om søndagen, fordi der altid har været et eller andet om lørdagen. Tit har der været en af Absalons store fester, hvor jeg bare måtte på arbejde i 9 timer.
Arbejdet har ikke klaget... endnu.... og det er okay med mig, at være træt om søndagen, for det er ikke min favroit at arbejde om søndagen, men det giver gode fridage så jeg er nødt til at beholde det.

Nåmen, det er ikke det interessante. Det kom bare frem, for netop i dag ville jeg have haft glæde af at have en fri søndag. Men nej, måtte helt ude og blandt mennesker. Vi har været i Tivoli i dag, egentligt hyggeligt nok, men mine tanker var mest at kunne komme hurtigt hjem igen.
Ikke noget nyt - nyder at være hjemme lige for tiden.

Og berylluppet i går var et hit - brudeparret nød dagen. Det var godt nok en laaaaang dag, med en vielse i kirken, fest i et beboerhus med middag, fri bar, bryllupskage og brudevals. Det var også taler, underholdning, opgaver og klap efter kys af brudeparret.
Men jeg var bare færdig og var en af de første som gik - det var okay, når jeg ikke rigtig kendte nogen og ikke havde en tolk med.
Glæder mig til årets bryllup nr. 2 til juli :D

Ingen kommentarer: