mandag, maj 03, 2010

Ikke helt klar til kvindeløbet...

Jeg tilmeldte mig jo til kvindeløb nu på søndag i meget god tid, og havde regnet med at blive meget klar. Jeg havde planlagt at løbe regelmæssigt og nå at kunne løbe 5 km uden at have en pause.

Men dette blev ikke tilfældet. Desværre.

Jeg har haft problemer med at kunne løbe i mine løbesko og har derfor ikke løbet som jeg burde. Jeg lod skoene være og tog mig senere sammen om at købe en anden løbesko, som skulle være rigtig god - med rådgivning. Men jeg havde ikke prøvet skoene på båndet, og det var meget dumt.

Jeg løb så med de nye sko - og de første 1,5 km forløb sig altid godt, men efter 1,5 km gør det bare ondt i min højre fod, som gjorde at jeg ikke rigtig kunne løbe videre. Dette gentagede sig et par gange, så jeg har nu bestilt en tid til en løbetest, for at se om mine sko matcher til mine fødder. Og testen skal foregå på torsdag, tre dage inden selve kvindeløbet.

Jeg når ikke mit mål i år - men jeg vil gennemføre løbet alligevel. Selvfølgelig. Men efter løbetesten vil jeg så planlægge et nyt mål.

1 kommentar:

holy7mbk sagde ...

EEEEEEJ - håber foden har det bedre på søndag!!! :D