mandag, maj 17, 2010

EN DØD KVINDE.....

sidder her og blogger. Om at være dødtræt og ikke orker noget som helst. Hun har heller ikke en dårlig samvittighed over, at fodboldtræningen er aflyst. Var den ikke aflyst, ville jeg have været en mere død kvinde.

Jeg har været på hele weekenden. Det var DJM - Danske Junior Mesterskaber - for 15 - 21 årige, son fandt sted i København. Det er første gang, at DJM blev arrangeret, og jeg tror at det var en succes. Også selv om der ikke var mange unge, som arbejdsgruppen havde håbet på, især unge piger!
Sportsligt set, så var det sådan mange gode og lige kampe, både i badminton, beach volley (der senere blev til indendørs volley) og fodbold. Her kunne jeg mærke, at unge i alderen 15 - 21 passer bedre sammen sportsligt, bedre end BUM/skolemesterskabene for 10 - 18 årige.

Arbejdsgruppen har arbejdet meget på, at weekenden skulle være en succes, og det var så meget, vi skulle forberede og tænke på. Især ugerne inden weekenden har været sindssyge, men meget lærerige, spændende og sjove.
Der var nogle ting, som godt kunne forbedres - men alt i alt var det en god weekend. Og hvis der ikke var nogen ´fejl´, så har vi ikke kunnet evaulere vores arbejde den sidste tid, og at lave om på noget.

Men jeg er bare så glad for at det er overstået nu. Jeg skal bare nyde at der ikke er møder, mange mails som skal læses igennem, tilmeldinger man skal huske, kontakt til frivillige, og alt muligt lort.

Ingen kommentarer: