søndag, maj 09, 2010

Min uge i ord...

Lurede lige Mebbes blog, og så at hun lavede en "Min uge", og måske vil hun vide hvad andre har lavet denne uge også. Jeg prøver at lave en lille oversigt - og se, om min uge har været travlt og for hyggeligt som Mebbes.

Mandag: Arbejdede fra kl. 7 til 17, derefter fodboldtræning. Så hjemme igen.

Tirsdag: Arbejede fra kl. 8 - 17, derefter til DJM arbejdsgruppe møde og var på kontoret indtil klokken 22.30, ca. Var hjemme igen og brugte et par timer på at hyggesnakke med Mette.

Onsdag: Arbejedede fra kl. 7 - 17, og var til Absalons personalemøde i to timer. Så cyklede jeg til nordvest hos the boy, med aftensmad, så vi begge kan se Desperate Housewives og dagens mand, og vi sluttede aftenen med en masse snak. Kom alt for sent hjem!

Torsdag: Brugte formiddagen på at tage til Frederiksberg, først til en lille løbetest og så kiggede jeg efter nye briller og endte med at købe TO nye. Så spiste jeg og Mette frokost på Frederiksbergscentret, inden jeg skulle på arbejde, kl. 13 - 21. Hjemme igen og så dvd sammen med Mette.

Fredag: Løb en lille tur, og tog til Roskilde med Mette, vi skulle se efter noget tøj til Mette. Så tog jeg med toget fra Roskilde til Fredericia, og kørte med far og Lotte til Ejstrupholm, hvor vi fejrede min bedstemors 74 års fødselsdag. Det var dejligt at se de gamle igen.

Lørdag: Vågnede tidligt op, og skulle nå et tog til Århus. Vi skulle overraske Elisa med en polterabend, og det blev en lækker dag med lidt af hvert, samt en masse grin. Jeg nåede toget kl. 22.59, og var hjemme igen klokken 3 i nat.

Søndag: Vågnede træt op, og sendte en masse mails i forbindelse med DJM, samt forberede mig til kvindeløbet. Jeg gennemførte løbet på 5 km., og tror at det blev en pæn tid. Jeg kender ikke min tid endnu.

Konklusion: Også lidt for søvn, for mange aftaler, lange aftner ude, 3 x træning, nogenlunde styr på vægttab også selv om weekenden har budt på mange lækkerier. Det var en travl uge, men endte meget herligt.
Nyder også mit liv lige nu, også selv om det ikke er lig med Mebbes, men kunne godt bruge hendes uge, bare en enkelt uge, til en masse cafebesøg, korte ophold på KUA og spontante aftaler.

Ingen kommentarer: