tirsdag, maj 18, 2010

Klage, klage...

Jeg har lige siddet og skrevet et klagebrev til Den Nationale Tolkemyndighed.. Jeg vil ikke finde mig i, at de bare har sendt mig en email med afslag på min ansøgning for en måned siden. Kan de ikke finde tid til at sende mig et ordentligt brev med et pænt afslag, og med gode argumenter? Nej, vel.

Derfor har jeg besluttet mig at skrive en klage, og bede dem om at genoverveje min ansøgning. Jeg havde sendt til den nationale Tolkemyndighed en ansøgning på 15 timer i tolkning til sport, på henblik på min fodboldklub, til træning, kampe og spillermøder i 2010, så jeg kan følge med i den takniske del, samt få informationer på lige fod som andre spillere fra klubben. Desuden spiller jeg på døvelandsholdet, og det er naturligvis optimalt at jeg bevarer min træning ved siden af landsholdssamlingerne.

men det er åbenbart ligegyldigt for dem i Åbrenaa. De skrev at det hører fritiden til. Det er rigtigt nok, at jeg selv har valgt at spille fodbold, og at jeg gør det i fritiden, men at det nærmest også er DDIs krav, at vi spillere skal have klub ved siden af, er vel en af samfundets problem?!?

Nåmen, nu venter jeg spændt på deres afgørelse.

Ingen kommentarer: