torsdag, maj 20, 2010

Et øjebliks forkælelse....

Mens jeg var på arbejde i dag, indså jeg at mine opgaver ikke lå i bunker eller jeg skulle blive lidt længere for at nå noget. Nej. Jeg sad nærmest og ventede på, at jeg fik fri. Og det orkede jeg ikke lige i dag, hvor det bare var et lækkert vejr.

En time før jeg havde fri, afspadserede jeg og nød en lang cykeltur gennem Nørrebro (cykler altid gennem Frederiksberg), men valgte i dag en anden rute, netop kun af én grund: Baresso!



Syntes selv, jeg fortjente en kølig og lækker iceblend, og kunne sidde ned, i 25 minutter, uden at der skulle ske noget. Bare siddem, nyde drink og lade hjernen koble af, indtil jeg desværre skulle til Absalon og arbejde igen.



Men det var liiiige en dejlig stund for mig selv - og det skal jeg bestemt gøre igen, gerne i flere timer og oftere. Jeg glemmer tit at tænke på mig selv.

Ingen kommentarer: