torsdag, maj 06, 2010

Dagen i dag: på toppen

I formiddags skulle jeg jo til en løbetest, og skrev sammen med ham der skulle hjælpe mig. Vi brugte en del papir, og han skrev alt hvad han ville sige og gik efter flere papir, og bøjede sig ned og skrev på gulvet inde i Intersport.
Man kan ikke se, om det er noget med mine fødder - men jeg prøvede en tur på løbebåndet med et bestemt indlæg i mine løbesko, og det gik fint. Nu skal jeg bare prøve turen igen i morgen ved søerne. Jeg håber at det giver et godt resultat.

Nå, men det var ikke liiige det, jeg vil skrive om. Ham der manden, som jeg skrev med, takkede mig da jeg skulle betale for de nye indlægs til skolene. Han takkede mig sgu for en fornøjelig eksperedition.
Han syntes nemlig, at det var meget lærerigt for ham. Yes. Sådan. Endelig skriver én med glæde og synes endda det var lærerigt for vedkommende! Har godt nok oplevet mange, som naturligvis med glæde skriver med mig på papir, men ham der smilede og takkede mig.... Det var da noget specielt.. Ik?

Og havde en dejlig efterfølgende... frokost med kæresten, købte to nye og lækre briller og havde en fornøjelig aftensvagt. Lavede mad sammen med min bruger, og det var rigtig hyggeligt.
Og kan ikke vente med at få de nye briller hjemme!

Ingen kommentarer: