søndag, oktober 31, 2010

Velfortjent biograftur

Lige om lidt skal jeg afsted fra arbejdet, og mødes med Mette ved Palads. Vi skal se filmen om social network. Vi har begge to længe villet se den, og så kunne vi se filmen til én pris for to personer. Det tilbud siger man ikke nej til.

Lige nu er jeg søndagsudmattet, med et søvnunderskud på kontoen. Var til DJMs frivilligefest, og kom hjem i morges og det var faktisk ikke planlagt, men det var så hyggeligt at jeg ikke nænnede at smutte derfra, selv om jeg vidste at jeg skulle være på arbejde kl.10 i dag. Fanden tage arbejdet.
Her i eftermiddag har jeg brugt et par timer på at arbejde på vagtplan for december måned til mig og mine kolleger i vores team, samt lave en ny grundplan for 2011. Pyh. Nu er det færdigt, mangler bare at få godkendelse fra resten i teamet. At sidde foran computeren søndag eftermiddag i arbejdsrelatet opgaver med en smule tømmermænd vil jeg ikke anbefale.

Ingen kommentarer: