søndag, maj 31, 2009

en æra er slut - næsten da!

Så er alle tingene tømt fra mit gamle værelse - og dermed så har jeg afleveret nøglerne. Vi manglde nogen få ting og seng, da vi flyttede ind til The City, og i dag kunne vi gøre det, da Kris skulle have tingene. Jeg benyttede lejligheden til at tage med, og bruge tiden på at gå op i loftet og tømte rummet og smed resterne ud.

Tiden på Amager har været godt og sjovt - fik også muligheden at lære Bianca og Rasmus bedre at kende. Men jeg og Mette kan ikke blive ved at bo dér længere, og vi skal også selv komme videre.

Men hvad skal jeg gøre fremover, når jeg kommer sent hjem og ikke har spist? Førhen kom jeg hjem, og spurgte Bianca om hun havde rester eller havde mad hjem fra sit arbejde. Det havde hun næsten altid. Så var der også masser af hygge-snak-stunder, om hvad der er sket omkring os.

Vi har stadig vores pigemiddage, tirsdage i Tegnsprogshuset og ikke mindst Absalon, hvor Bianca nu er blevet vikar for. Det bliver bare hyggeligt!

Tak for tiden og husly, Bianca og Rasmus

1 kommentar:

Bianca sagde ...

Ja! Jeg tror nu at Rasmus ærger dig over at I er flyttet. Alt min brok og tom snak går til ham nu. :)

Men selv tak for alt den tid. Vi har også nydt tiden du boede her. Nu er der en ny seng stel ind på dit gammel værelse så kan du lige tro at vi er også kommet videre. :)

Knus os