søndag, maj 24, 2009

Mit første diasshow...

Jeg skal holde et oplæg om DDUs første ulandsprojekt i morgen aften i ungdomsklubben Absalon. Jeg er jo med i arbejdsgruppen fra oktober, og det er først nu vi skal turne rundt i ungdomsklubber i Danmark og fortæller om projektet. Det bliver så mig, som skal komme til ungdomsklubben i Københavcn og holder oplægget. Jeg bliver helt sikkert nervøs. Er ikke en af dem, som er så gode til at stå på scenen og plaprer løs!

Jeg har derfor først forsøgt at lave en noter liste over word-programmet, men syntes at den så rigtig kedelig ud. Jeg vil altså, at projektet skal fremstå så spændende som det er, men min noter gør bare projektet kedeligere.
Jeg kom derfor ind på at lave en PowerPoint dias ud af det, for det har jeg altid syntes om, når oplægsholdere laver og bruger.

Jeg legede så lidt og forsøgte at lave mit første dias - og det gik da nogenlunde - fik fikset til et nogenlunde pænt diasshow med ca. 10 sider. Jeg fik selv checket det over computeren og viste Mette den. Den fungerer - yes! Jeg håber inderligt, at den kommer til at fungere i morgen!

Har så sendt filerne til min chef, for en sikkerheds skyld, og tager nok min computer med, hvis nu alt andet glipper. Og hvis det gør, har jeg da stadig min kedelige noter-liste. Jeg må bare huske alt det, jeg skal sige i morgen aften.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for en interessant blog