fredag, maj 22, 2009

Lidt af den familienske

Lige nu huser vi to overnattende gæster, som er to energiske og livlige unge mennesker, som elsker at se film, spille computere og snakke. De vil gerne spille med mig på DSén, da de vidste at jeg også elskede computere. 

Vi har besøg af Mettes niece og nevø, Sigrid og Emil, som er tvillinger på ti år. 

Jeg fik derfor en masse tæv af Emil i går aftes, hvilket ærgrer mig meget. Jeg har godt nok ikke spillet på Dsen i lang tid, men den dreng var bare hurtigere - meget! 
Vi fik hjemmelavet burgere med pandekager til i går aftes, og hyggede os på sofaen. Her til eftermiddag har Mette bagt chokoladekage med tvillingerne til i aften, hvor Mettes søster og svoger kommer og henter tvillingerne med hjem. Ungerne har besluttet, at vi skal have mexicansk mad i aften. 

Selv om det er hyggeligt at have besøg af to unger, er det faktisk også dejligt, at det kun er for én dag! Jeg orker ikke flere ´livlige´ snak og tæv i computerspil. De må gerne komme igen, men først om et par måneder. 

Ingen kommentarer: