onsdag, juni 24, 2009

At pakke...

At pakke er ikke en af mine yndlingsbekæftigelse... Overhovedet ikke.. Her surfer jeg lidt rundt på internettet, imens bemærker jeg at det er ved at blive klokken 22.45 - og det betyder, at det er et klokkesæt hvor jeg som regel ikke gider noget, ud over at surfe, snakke, se tv eller læse.

Jeg skal faktisk pakke en stor taske - det har egentlig været planlagt siden i går, at det skulle ordnes i dag, og helst være færdig med det hele inden ..... nu! Men hvad har jeg nået? Intet, ud over at få Mette til at vaske tøj for mig og de hænger til tørre lige nu.

Jeg skal nemlig pakke den store taske til 3-kombinations-sammenhænge. Mystisk? Joh, det hænger sådan sammen, at jeg skal til tre forskellige arrangementer over ni dage i træk.

Fredag d. 26 juni --> søndag d. 28 juni skal jeg deltage til DDIs generalsamling omkring OL på Castberggård.

Søndag d. 28 juni --> lørdag d. 4 juli er jeg med til DDUs lederkursus for viderekomne. Det foregår også på Castberggård.
Her skal jeg heldigvis ikke bruge tid på transport, men ulempen er så, at jeg er på landet igen, denne gang i 8 dage, pyha.

Lørdag 3 juli --> søndag 4 juli skal jeg til landsholdssamling og træne med pigerne i Albertslund.

Det betyder derfor, at jeg vil få svært ved at pakke en enkel og let taske. Skal nemlig have alt muligt med; Telt, sovepose, underlag, praktisk tøj, almindelig tøj og ting til Castberggård, herunder sportstøj til træningen.

Jeg glæder mig til d. 5 juli, hvor København så kalder på mig igen. Jeg skal så ikke på landet igen, før om lang tid. Bestemt ikke. Måske undtagen et par enkelte hyggelige cykelture.

2 kommentarer:

Hybel sagde ...

Er det SÅ slemt at være på landet, med frisk luft og store brede vidder? Hehe

Christina sagde ...

Måske ikke SÅ slemt, men jeg er bare ikke til landelivet.. Og helst ikke i mange dage i træk og over et par uger.