søndag, juni 21, 2009

Hjemvendt igen fra landet

Så er jeg hjemme igen fra opholdet på Castberggård.

Det har faktisk været en god uge med kollegerne og brugerne fra Columbus. Fik lært brugerne mere at kende på andre måder end det, jeg plejer át se/opleve på Columbus, hvilket var meget positivt. Tror at det også vil blive nemmere at arbejde med brugerne eller i det mindste forstå, hvorfor de er sådan i siuationer.
Men er også helt færdig nu, har været med til alle aktiviteterne hele ugen og været mentalt på arbejdet....

Men nåede at blive hentet af mor og fik lidt kvalitetstid med hende, inden jeg skulle videre til Fredericia og fejre min far. Han holdt havefest for at blive fejret at han nu offentligt er blevet en af de gamle... hovsa... mente, at han selvfølgelig stadig tilhørte de ´unge´. Der smagte jeg en lækker mexicansk øl, som jeg absolut skal have herhjemme, efter OL i Tawain!

Ingen kommentarer: