mandag, juni 15, 2009

Når man er på landet

er jeg nærmest lykkelig, over at der findes trådløst internet! Befinder mig i øjeblikket på Castberggård og har medbragt min barbære for at kunne se DVD på den om aftenen, hvis jeg ikke har lyst til at læse.

Jeg checkede om der var trådløst internet i går aftes, og det var det - jubii - var straks online og kunne gøre hvad jeg plejer, når jeg er hjemme, så jeg ikke skal vente en hel uge på at besvare mails eller checke de sites, jeg besøger flittigt.

Leve længe trådløst internet!

P.S det skulle lige skrives, at jeg ikke er den type som holder af at bo ude på landet. Det kræver meget af mig. Det skal helst være noget, jeg kan lave eller forholde mig til. Jeg kan godt leve med at det er Castberggård. Men nornalt er jeg slet ikke til landelivet. Jeg kan godt leve med at cykle tur, at sove i telt eller at rejse primitivt. Men det at besøge landet, er bare noget af de kedeligste, jeg ved... sorry guys!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

:-) du er et bymenneske!
indtil du finder ud af noget andet *LOL*
Knus FAR