fredag, juni 12, 2009

SAW-daten..

Jeg har altid holdt af at se Saw-filmene, og for nyligt udkom den femte på DVD. Jeg lånte den af en ven, der også er vild med filmene. Den er bare så voldsom psykologisk-thriller-agtig.
Jeg har bare aldrig set filmene alene, det vil jeg fandeme ikke gøre, det er alt for klamt. Har
derfor set dem sammen med Cathrine eller Mads.

Jeg havde derfor en date med Cathrine i går aftes, hvor vi havde filmaften med faxe kondi og Cathrines lækre hjemmelavet gulerodskage, uhmmm! Hyggesomt med en filmdate, når man ikke ABSOLUT skal se filmen alene. Vi tror at der kommer nr. 6 - og jeg fatter ikke, hvordan manusskripsforfatteren kan finde på at lave en så voldsom filmserie, men alligevel en serie, man vil følge med.

6 kommentarer:

helle sagde ...

Hvorfor er filmene populære? hvorfor ser du dem? Jeg har lidt svært ved at forstå det, selve handlingsbeskrivelsen får mig til at nægte at se dem, det er ikke godt for min psyke :-)

Anonym sagde ...

Har du set denne film Hostel? Man bliver helt fucked op når man har set denne film. Totalt uegnet for voksne med svage hjerte og følsom sjæle.

Jeg har set denne film og vil godt indrømme at efter at have set denne film blev jeg lidt skræmt fra vid og sans..


/Doug

Bundgaardinde sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Bundgaardinde sagde ...

Ups... slettede vist min kommentar..
En ommer..
Forstår godt du íkke tør se dem alene. så de første 2 sammen med nogle og har siden hen ikke set de andre, da jeg ikke turde alene.. Kæresten har lovet at se dem alle sammmen sammen med mig... Så kan jeg love dig for at jeg kryber op af væggen. :-D

Anonym sagde ...

Jeg tør heller ikke se dem alene, så havde derfor også set dem med Jacob.
Jeps der kommer en 6'er til oktober i år, så glæd dig ;-)

Camilla

christina sagde ...

Helle, jeg forstår heller ikke selv hvorfor jeg er fascineret af filmserien, synes bare det er volssomt og flot lavet samtidigt.

Jubbiii, god nyhed. 6éren er på vej!