fredag, juni 05, 2009

Det er altid dejligt at have fri pga. en eller anden helligdag. Men netop i dag synes jeg, at det ikke er et godt tidspunkt at butikkerne er lukkede.
Jeg har bare så meget lyst til at gå amok med butikkerne, købe lidt lækkert tøj og bare være ude, selv om det er kedeligt vejr her i København.

Jeg må bare bruge tiden mere fornuft, nu hvor butikkerne er lukkede. Jeg har arbejdet lidt videre på en rapport, som skal sendes til alle fonde, der har støttet til Brasilien-turen, har ryddet lidt op og været ved Døvanias kontor og mødtes med Søren.

Jeg er rastløs. Det vil jeg gerne indrømme. Jeg skal lave et eller andet. Herhjemme kan jeg ikke lave ret meget lige nu, da Mettes svoger er her og laver lidt, så der er værktøj overalt.

Derfor er jeg kommet på en biograftur sidst på eftermiddagen, det er sgu længe siden sidst jeg har været i biografen så tidligt på dagen. Så hvorfor ikke.

1 kommentar:

Rikke sagde ...

Ville også gerne have brugt dagen på at shoppe! (selv om det regner) men må være tålmodigt og vente til imorgen.

God fonøjelse i biffen.