lørdag, juni 13, 2009

Det blev alligevel en dejlig lørdag

trods af at jeg vågnede kl. 6 i morges, har jeg haft en herlig dag hvor jeg bare nød dagen for mig selv og i mit eget tempo. Jeg har det godt nok, er en smule forkølet og er langom i det, men har hygget mig med forskellige småting her i lejligheden.

Mette er til grillparty i dag, så jeg havde ikke planlagt noget eller lavet aftaler - nyder at have lidt kvalitetstid med mig selv, også fordi jeg skal være en uge væk fra i morgen af, så det er rart at være lidt hjemme også.

Jeg er i øvrigt omsider blevet færdig med bogserien af Stieg Larsson, det tog alligevel sin tid at blive færdig, især har jeg måttet kæmpe med at få tid til at læse 3éren. Serien har været spændende at læse, men synes ikke at 3éren er SÅ spændende og den bedste som man siger -jeg blev mest fanget af 1éren and 2éren

Ingen kommentarer: