fredag, juni 25, 2010

VM: Det var så det...

Ja, vi er ude af VM nu. Ja, jeg er skuffet og meget ærgerlig over det. Men Danmark spillede nu ikke en god VM, så det var egentlig okay at de røg ud af VM, for de havde ikke spillet godt nok til at kunne komme videre. Og de spillede en lorte kamp i dag.

Det synes jeg i hvert fald ikke. Jeg har ikke været enig i Olsens valg af startsopstilling i puljens tre kampe, især i dag! Men det er sket, og vi kan ikke gå tilbage og ændre det. Nu håber jeg bare, at Danmark kommer hjem, og er indstillet på at få en kanongod EM om to år, og gerne med et nyt hold med nye, unge og friske spillere.
Jeg har lige læst nyheder om hvor dårlige Danmark har været her til aften, og at Grønkjær og måske M. Jørgensen stopper. Jeg synes at det er fornuftigt, og håber egentlig også at Jon stopper. Så vi kan få stablet et godt hold op igen.

Go for it, Danmark. Nu vil jeg bare nyde resten af VM med de resterende 16 hold. Nu er det spændende, hvem der vinder guldet. Brasilien er jo en af favroitterne til at vinde guldet, men jeg tror gerne at det kan ske at det ikke bliver Brasilien.

Ingen kommentarer: