tirsdag, juni 08, 2010

Stockholm...

Jeg har været i Sverige, men ikke i Stockholm så vidt jeg ved det. Hvis jeg har det, så har det i hvert fald været, mens jeg var lille og ikke huskede hvad der skete.

Jeg skal til Nordisk Kulturfestival, i dagene 30. juni - 4. juli, og det glæder jeg mig til. Jeg har nu kun købt billet for en dag til festivalen, for at snuse lidt til festivalen, og så bruge det meste af tiden i selve STOCKHOLM! Shopping og sightseeing - det ser jeg bare frem til.
Cathame har allerede sagt, at hun godt vil vise mig lidt af byen, og en af byens mest lækreste kage - så det må jeg da smage, ik?!

Jeg har købt flybilletter, betalt for festival billet én dag, booket campingsplads sammen med 5 andre. Mangler blot lidt campingsudstyr, så har jeg vel det hele. Min søde Mette er heldigvis mere end klar til at hjælpe mig med at købe nye udstyr. Noget jeg ikke aner en skid om, og har ikke planer om at vide mere om.

1 kommentar:

Knudsen sagde ...

Jaaah din Kæreste er jo en ægte frilufts nød.. Så det er med stor glæde, at jeg har fået til opgave at gå med dig, og købe div. ting.. :-) Ved lige hva du skal ha:-)