mandag, juni 28, 2010

Den største bi....

Seriøst! Jeg har lige set universets største bi, nogensinde!
Jeg skulle i soveværelset efter noget, og kunne se noget sort så jeg tændte lys for at se hvad det er - og så fik jeg lige et chok....
Dette her billede er ingenting, i forhold til, hvad jeg så. Jeg kunne simpelthen bare ikke få mig til at få den væk. Jeg måtte kalde på Mette, og så fik hun den væk. Fair nok. Men hun drillede mig med det, og så blev jeg bare så ked af det. Jeg følte at den bi stadig var der.

Godt jeg ikke bor alene - for jeg er altså strøbelig, alt for strøbelig! Jeg kan ikke selv klare en bi, og heller ikke edderkopper. Hvad bliver det næste?

2 kommentarer:

Knudsen sagde ...

Skat det var altså en brombasse.. Hm kan sådan en enlig stikke??:-D Bare rolig Trold, mette her passer altid på dig.. Kys

tirot sagde ...

this buy replica bags read this post here gucci replica handbags read here replica designer bags wholesale