torsdag, juni 10, 2010

En sejr, som er glædeligt...

Husker I, at jeg for et par uger siden, skrev et indlæg om, at jeg var rasende over at Den nationale tolkemyndighed havde givet mig afslag på min ansøgning om at få tolk til træning og kamp til min fodboldklub, og jeg derfor ville klage og få dem til at genoverveje min ansøgning.

Det er sket - og jeg vandt! :) Jeg fik ubegrænset tolkning til min fodboldklub, til fremtidig træning, kampe og spillermøder.
Yes - jeg vidste at hvis jeg kæmpede og fandt støtte/opbakning, så kan man komme langt. Læs nyheden her, som DDI har indsat på deres hjemmeside:

http://deafsport.dk/Nyheder.aspx?id=639

Jeg er glad, og glæder mig til fodboltræning efter sommer, hvor det for alvor starter med tolkning.

3 kommentarer:

Sofie Heilmann sagde ...

Fedt! Godt at du ikke bare accepterede afslaget!
Håber at flere og flere ting kommer under den ubegrænsede pulje, således at vi døve igen føler os ligestillede!!
Tommel op for din kamp mod DNTM!

Mette O. sagde ...

Det er sgu godt gjort, Christina :-)
Fedt at du kæmpede og fik en sejr ud af det!
Knus

rikke sagde ...

Sejt! Giver også lige 2 tommelfingre op her fra Århus.