søndag, juni 13, 2010

Sejrens sus...

Sidder i sofaen, og drømmer om denne her! Allerhelst, en times ordentlig massage.


Er alt for træt i benene, efter en fodboldkamp i formiddags hvor jeg spillede midtbane! For satan, da. Jeg foretrækker naturligvis at spille i forsvaret eller som angriber, men det gik da okay i dag. Jeg kæmpede dog mere end jeg normalt gør.
Vi vandt 4-0, så vi er på førstepladsen i vores pulje og det fejrede vi naturligvis med asti og bajere. Én øl var rigeligt for mig, med for lidt søvn og en fest i går.
Der venter os en ny uge - det bliver ikke lige det vilde, da der er VM (og det er bestemt i orden!). Jeg glæder mig til to danske kampe, og jeg skal sørge for at kunne komme til at se Danmark spille mod Holland i morgen henne på arbejdet. Der er nemlig storskærm. Yay!

Ingen kommentarer: