tirsdag, juni 22, 2010

Hvad kunne jeg have været....??

Ja, er stadig i Jylland men har heldigvis taget min bærbare med, så jeg kan være på internet når jeg kan/har mulighed for det.

Jeg er uddannet pædagog, og har altid villet arbejdet med mennesker så længe, jeg kan huske det. Jeg har derfor ikke tænkt så meget på, hvad jeg kunne blive, hvis ikke det blev pædagogseminariet.



I går snakkede jeg med en, som fik nævnt at hun troede, jeg var en maler! Hun blev overrasket, at jeg er pædagog. Hun syntes ellers, at jeg lignede en, der arbejder som maler. Jamen, det er egentlig fedt nok, og det er sikkert også fedt at være maler. Men mig med håndværker-job duer ikke. Jeg duer simpelthen bare ikke med hænder og alt det der med at lave tingene selv.

Hvis jeg ikke var pædagog, hvad tror I, jeg kan blive?

2 kommentarer:

Klejs sagde ...

Du vil egne dig fortrinligt som psykolog. Eller coach. Du burde tage kursus i coaching.

christina sagde ...

Det er faktisk sjovt, jeg ville engang være psykolog men droppede det da jeg var i praktik i en børnehave. Nu overvejer jeg, om det skal være supplerende til min kanditatuddannelse.
Coaching er rigtig spændende, og jeg fik først rigtig kendskab til det sidste sommer til lederkursus. Har du ikke selv tænkt på coaching?