onsdag, juni 09, 2010

Blogger Adward...

* Kopi adwarden i din blog for at vise at du har modtaget den
* Tak til den person, du fik adwarden fra
* Tag 7 nye bloggere
* Skriv 7 ting om dig selv

Jeg vil gerne takke Nana og Lea for adwarden. Altid en glæde at modtage en adward. En skam den ikke er en ægte Oscar :)

7 ting om mig:

1. Jeg elsker simpelthen fodbold, og har spillet det siden jeg var 9 år. Jeg fortsætter indtil jeg ikke har lyst mere, om så det er i morgen eller når jeg er 35 år.
Men det er altid sådan, at jeg dyrker en anden sport ved siden af. Bordtennis, volleyball eller håndbold da jeg var mindre. Et par år siden begyndte jeg med fitness, og nu løb. Men det er ikke nok. Jeg vil have mere, fordi jeg elsker udfordringer. Her for nyligt har jeg besluttet mig for et nyt mål: At træne mig op til trihlon (Løb, cykling og svømning) og har ikke bestemt mig endnu om det skal være 1/4 eller 1/8 af trihlon.

2. Jeg kan ikke tåle edderkopper og I, som elsker dem, skal ikke få mig til at kunne lide dem. Dermed basta. Jeg er ligeglad med, at jeg skriger når jeg ser dem eller når I synes at det er noget pjat.

3. Med alderen trives jeg bedre med mig selv og livet. Jeg tænker ikke over at jeg nærmerer mig de 30. Så længe mit liv er godt, er det jo godt.

4. Jeg er uddannet socialpædagog, men det er ikke nok for mig. Jeg vil gerne læse videre men har problemer med at finde ud af til hvad. Det skal stadig have noget med mennesker at gøre. Jeg vil have at det skal gang i min uddannelse og et fremtidigt arbejde, hvor der er fuld af muligheder.

5. Jeg har svært ved at modtage komplimenter. Har oplevet at én person har givet mig så mange komplimenter, at jeg ikke næsten tror på ham. Jeg vil kun have komplimenter hvis folk mener det, ellers er det meningsløst. Men jeg tror gerne, at han mente det.

6. Jeg elsker tv-serier og er total en nørd i det område. Jeg har en række serier herhjemme, og har ikke en bestemt yndlings, det kommer så meget an på mit humør. Men Friends, Sex and the City og Malcolm in the middle er godt, når jeg er trist og har brug for at grine.

7. Med tiden har jeg svært ved at være hjemme i en hel dag og ikke lave noget. Jeg bliver let rastløs og har tit mange bolde i luften. Selv om det kan blive for meget ti
l tider, elsker jeg det. Jeg elsker at møde nye mennesker, at arbejde frivilligt, at lave noget nyt hele tiden, at være ude, at være hos andre og arbejde. (Har godt nok et kærlighed- og hads forhold til mit arbejde. Ikke Absalon, det elsker jeg).

Lærte I mig mere at kende? Måske, måske ikke.

Jeg ved, at mange er blevet tagget i denne adward-leg, og jeg ved ikke hvem der læser min blog, så jeg skriver bare de navne, som jeg kan komme i tanke om.

Maria B.K - Lotte - Elisa - Cathrine - Mette

Forsat en dejlig aften! Desperate Housewives kommer :D Yay!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Sikke nogle dejlige ting at læse.