søndag, juni 20, 2010

Uge 25

Så er jeg havnet i Jylland, helt ude på bøhlandet. For at være helt præcis, så er jeg på Castberggård og vil være det indtil på lørdag. Det er i forbindelse med arbejdet, og det venter mig 6 hele dage sammen med kollegerne, brugerne, andre bofælleskaber/brugere, aktiviteter, vejledning, diskussioner, og mere til.

Men, men men.... Jeg sukker over, at det netop er i denne uge, vi er på CBG. Jeg går nemlig glip af nogle spændende og bestemt hyggelige sociale begivenheder! Og jeg hader det. Jeg vil ikke være til stede, når der er pigemiddag på tirsdag, når der er sankthans på Amagerstrand onsdag aften, eller når der er grill afslutningsfest på Absalon fredag. Jeg vil heller ikke være til stede i selve København og se så mange studenter gå rundt og viser deres flotte huer frem!

Til gæld kan jeg glæde mig over, at der er fest lørdag aften. Jeg var nemlig i byen i går nat, bare for at få den sidste "sociale-sprøjte" i mig, i det københavnske, inden jeg skulle afsted her til formiddag. Men kan godt fortælle jer, at jeg var dødtræt og ikke var så snakkelig i bussen. Godt jeg havde woman-bladet og bærbare med.

Ingen kommentarer: