søndag, februar 19, 2012

Ekstra dag på Fiji

Det bliver alligevel ikke til noget med New Zealand i dag. Sikke skuffede blev vi, og mange andre, som var dukket op i lufthavnen, tidligt i morges klokken 6.30, men vi måtte nøjes med en kedelig besked om at vores fly ikke kommer op i luften i dag. De arbejder på at vi kan komme afsted i morgen, hvilket jeg håber meget på, for jeg er så meget klar til New Zealand og dets så mange fascinerende muligheder. Et øjeblik tænkte jeg på, at hvorfor i alverden skulle det ske for  mig, men på den anden side har jeg også været meget heldig på mine andre rejser siden jeg startede min rejseinteresse. Det er egentlig første gang på denne tur, at jeg oplever så mange uheldige hændelser. 

Så vidt som vi har forstået, skyldes det driftmæssige problemer og så længe det drejer sig om sikkerhedsmæssige forhold, vil jeg kunne acceptere aflysningen af vores fly, men håber naturligvis at vi kan komme hurtigst som muligt afsted, for selv om vi nu er indkvarteret på et lækkert hotel med fri mad og drikke hele dagen, og vi har et fint værelse med internet til, er det jo ikke helt det samme. Vi vil jo gerne være i New Zealand nu. Men for at være positiv og ikke være sur over den slags, har vi jo muligheden for at nå en del praktiske ting i forbindelse med computeren og at bruge internet, for det er så mange ting vi skal og kan bruge internettet til. Vi vil samtidigt se mere på hvad New Zealand har at byde på, og Eva der har været i New Zealand, har også kommet med nogle fine tips om landet, så vi er mere end klar til ar erobrere NZ. 

Ingen kommentarer: