torsdag, februar 09, 2012

Melbourne

Så er vi velankommet til Melbourne og indkvarteret i et hyggeligt Guesthouse som ligger i South Yarra. Da  vi kom til byen fra lufthavnen, skulle vi videre til Yarra med metroen, og da var vi bange for at vi havde bestilt et sted at bo langt fra byen, for det hader vi. Hellere være tæt på alt og have muligheden for at gå, end at være afhængig af transport. Men det skal vi nok ikke være så bange for, da det er et rigtigt hyggeligt kvarter og vi har her til aften gået en tur og kigget lidt, og allerede har vi set mange fede butikker som vi bestemt skal besøge i løbet af de næste 5 dage.

Og så har Alice Springs lufthavn valgt at smide min baggage rundt i Australien, for da jeg landede i Melbourne, var min rygsæk ikke kommet og jeg søgte information om det, og det viste sig at den var kommet hen til Perth i stedet.
De vil så returnere den til Melbourne og jeg skulle have den igen i morgen tidligt, men vi må se, for jeg kan ikke tro at det kan ske så hurtigt. Heldigvis har vi så meget tøj der skal vaskes, og som i øvrigt lå i andre rygsække, så det bliver intet problem for mig ikke at have min rygsæk de næste par dage men vil meget gerne have den tilbage, inden vi skal videre til Fiji.

Ingen kommentarer: