mandag, maj 28, 2012

Dagens outfit # 4 + pinsen


Hvis I er søde at se bort fra mit hår, så var det mit `dagens outfit" fra i går, da vi skulle til en 70 års fødselsdagsfest. Det var ikke noget særligt, ud over at det var en fest, hvor størtsdelen var 70 + opderefter.


Kagebuffet-bordet - og jeg var chokeret! At man virkelig kan servere så mange forskellige kager til en fest, hvor det i øvrigt var rigtig varmt. Ville meget heller have is.


Vi har været meget heldige denne pinse med dejligt vejr, og fredag lagde jeg ud med at grille og fredagshygge med nogle tøser + kærester i Nørrebro.
Lørdag fejrede vi Mette, der egentlig fyldte år i går, men som tidligere skrevet, skulle vi til en fødselsdagsfest, hvorfor Mette desværre måtte give opmærksomheden til en anden. Men til næste år vil hun vende stærkt tilbage. Hvem elsker ikke fødselsdag, opmærksomhed og gaver?




                                                


Har I ligeledes haft en dejlig pinse?  - og lige nu lader jeg op til en uge, hvor jeg skal lidt rundt omkring. Tirsdag + onsdag er jeg i Faxe Ladeplads til teambuilding sammen med mine kolleger, hvorefter jeg og et par kolleger har planer om at cykle fra Faxe til København. Faxe ligger omkring 30 km syd fra Køge.
Onsdag aften skal jeg spille fodboldkamp, torsdag almindelig arbejdsdag og fredag igen en kollegadag, hvor jeg skal til Malmø til lidt shopping med to kolleger, hvor vi så tager til sommerfest hos en kollega. (og derfor går jeg glip af Tegnstuens tegnsprogskampagne i Distorion på Vesterbro den 1. juni - men I andre opfordres til at tilmelde jer som frivillig!). Jeg satser så at være med til Grøn Koncert i stedet.



1 kommentar:

Unknown sagde ...

FEDT tøj! bukserne er seje!