tirsdag, maj 15, 2012

Lad mig overleve denne dag..

Normalt mærker jeg ingenting når der kommer menstrauation men i den seneste tid er menstuation begyndt at påmirke mig følelsesmæssigt og lidt det fysiske. Jeg havde i går aftes ondt i ryggen og har her morgen "a la lad mig blive hjemme og hav lidt medlidenhed" med mig, men så tænkte jeg på at jeg da i det mindste skylder mig selv en tjeneste ved at komme ud og glemme alt det. Men svømingen er helt sikkert droppet i aften.
Og så hopper jeg helt sikkert på sofaen og lade n mig trøste af Mette med lækker aftensmad efter endt arbejde (og måske lidt træning, hvis jeg liiige kan overskue det).

Vi ser om jeg overlever dagen. Og er sikker på at jeg tager 1 kg på, eftersom trangen efter chokolade er værst i disse dage. Trist.

Ingen kommentarer: